ДФ 64.871.001 |
Ніколенко Роксана Вікторівна «Стильові механізми виконавської та композиторської творчості М.-А.Амлена» Спеціальність 025 – Музичне мистецтво
АНОТАЦІЯ / ВИСНОВОК / ПОВІДОМЛЕННЯ / ВІДГУК 1 /ВІДГУК 2 / ДИСЕРТАЦІЯ / ВІДЕО / НАКАЗ ПРО PhD |
ДФ 64.871.001 |
Харакоз Ганна Василівна «Хорова фуга: жанрово-стильовий та виконавський аспекти (на матеріалі західноєвропейської музики XVIII - XIX ст.)» Спеціальність 025 – Музичне мистецтво
АНОТАЦІЯ / ВИСНОВОК / ПОВІДОМЛЕННЯ / ВІДГУК 1 / ВІДГУК 2 / ДИСЕРТАЦІЯ / ВІДЕО / НАКАЗ ПРО PhD |
ДФ 64.871.003 |
Клендій Олег Миколайович «Фортепіанний стиль К.Сен-Санса як втілення виконавського ідеалу європейської культури XIX століття» Спеціальність 025 – Музичне мистецтво
АНОТАЦІЯ / ВИСНОВОК / ПОВІДОМЛЕННЯ / ВІДГУК 1 / ВІДГУК 2 / ДИСЕРТАЦІЯ / ВІДЕО |
ДФ 64.871.004 |
Каширцев Руслан Геннадійович «Інтерпретаційний потенціал тембру та фактури в оркестрових творах композиторів першої половини XX століття» Спеціальність 025 – Музичне мистецтво
АНОТАЦІЯ / ВИСНОВОК / ПОВІДОМЛЕННЯ / ВІДГУК 1 / ВІДГУК 2 / ДИСЕРТАЦІЯ / ВІДЕО |
ДФ 64.871.007 |
Фартушка Олексій Дмитрович «Хорова поліфонія в системі композиторського стилю (на прикладі творчості П. Гіндеміта, І. Стравінського, О. Щетинського)» Спеціальність 025 – Музичне мистецтво
АНОТАЦІЯ / ВИСНОВОК / ПОВІДОМЛЕННЯ / ВІДГУК 1 / ВІДГУК 2 / ДИСЕРТАЦІЯ / ВІДЕО |
ДФ 64.871.005 |
Ковтонюк Валерія Леонідівна «Стиль музичної творчості М. Плетньова» Спеціальність 025 – Музичне мистецтво
АНОТАЦІЯ / ВИСНОВОК / ПОВІДОМЛЕННЯ / ВІДГУК 1 / ВІДГУК 2 / ДИСЕРТАЦІЯ / ВІДЕО |
ДФ 64.871.006 |
Фан Сінсюань «Інтерпретація трагедії “Ромео та Джульєтта” У. Шекспіра в музично-сценічних творах Ш. Гуно та Ж. Пресгурвіка» Спеціальність 025 – Музичне мистецтво
АНОТАЦІЯ / ВИСНОВОК / ПОВІДОМЛЕННЯ / ВІДГУК 1 / ВІДГУК 2 / ДИСЕРТАЦІЯ / ВІДЕО |
ДФ 64.871.008 |
Хуан Лей «Пастораль в музиці: історико-типологічний та виконавський аспекти» Спеціальність 025 – Музичне мистецтво
АНОТАЦІЯ / ВИСНОВОК / ПОВІДОМЛЕННЯ / ВІДГУК 1 / ВІДГУК 2 / ДИСЕРТАЦІЯ / ВІДЕО |
02.09 |
Шадько Максим Олександрович «Феномен розширеного фортепіано у творчості Дж. Крама» Спеціальність 025 – Музичне мистецтво
ДИСЕРТАЦІЯ / ПІДПИС / СКЛАД / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЗЕНЦІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ / ВІДЕО З ПІДПИСОМ |
03.09 |
Калініна Анна Сергіївна «Принципи співвідношення слова та музики у вокальних циклах композиторів другої половини XX століття» Спеціальність 025 – Музичне мистецтво
ДИСЕРТАЦІЯ / ПІДПИС / СКЛАД / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЦЕНЗІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ / ВІДЕО З ПІДПИСОМ |
03.09 |
Щелканова Світлана Олександрівна «Поетика ранніх симфоній Валентина Сильвестрова» Спеціальність 025 – Музичне мистецтво
ДИСЕРТАЦІЯ / ПІДПИС / СКЛАД / РЕЦЕНЗІЯ1 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДГУК3 / ВІДЕО / РІШЕННЯ / ВІДЕО З ПІДПИСОМ |
02.09 |
Диняк Таїсія Іванівна «Специфіка творів для фортепіано з оркестром композиторів Іспанії кінця ХІХ – початку ХХ століть» Спеціальність 025 – Музичне мистецтво
ДИСЕРТАЦІЯ / ПІДПИС / СКЛАД / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЦЕНЗІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ / ВІДЕО З ПІДПИСОМ |
03.10 |
Кохан Людмила Йосипівна «Музично-драматичний театр Михайла Старицького в контексті часу (1873–1898 роки)» Спеціальність 025 – Музичне мистецтво
ДИСЕРТАЦІЯ / ПІДПИС / СКЛАД / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЦЕНЗІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ/ ВІДЕО З ПІДПИСОМ |
03.11 |
Кордовська Поліна Анатоліївна «Музичний текст доби поставангарду як індивідуальний проєкт (на матеріалі творчості Сальваторе Шарріно)» Спеціальність 025 – Музичне мистецтво
ДИСЕРТАЦІЯ / ПІДПИС / СКЛАД / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЦЕНЗІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ / ВІДЕО З ПІДПИСОМ |
02.12 |
Харенко Аліна Олексіївна «Джазове мистецтво Харкова: досвід історичної реконструкції» Спеціальність 025 – Музичне мистецтво
ДИСЕРТАЦІЯ / ПІДПИС / СКЛАД / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЦЕНЗІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ/ ВІДЕО З ПІДПИСОМ |
27.03 |
Лю Тін «Мистецтво співу та танцю як художня цілісність: історико-стильовий та феноменологічний аспекти» Спеціальність 025 – Музичне мистецтво
ДИСЕРТАЦІЯ / ПІДПИС / СКЛАД / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЗЕНЦІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ / ВІДЕО З ПІДПИСОМ |
03.05 |
Стьопіна Алевтина Юріївна «Дитячий музично-драматичний театр в Україні: ґенеза, еволюція, актуальні репрезентації» Спеціальність 025 – Музичне мистецтво
ДИСЕРТАЦІЯ / ПІДПИС / СКЛАД / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЦЕНЗІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ / ВІДЕО З ПІДПИСОМ |
20.07 |
Кутлуєва Дар'я Володимирівна «Шляхи розвитку фортепіанного квартету у творчості віденських класиків та австро-німецьких романтиків» Спеціальність 025 – Музичне мистецтво
ДИСЕРТАЦІЯ / ПІДПИС / СКЛАД / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЦЕНЗІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ / ВІДЕО З ПІДПИСОМ |
20.07 |
Чжан Сицюй «Декламаційність як компонент виконавської вокальної виразності» Спеціальність 025 – Музичне мистецтво
ДИСЕРТАЦІЯ / ПІДПИС / СКЛАД / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЦЕНЗІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ/ ВІДЕО З ПІДПИСОМ |
29.08 |
Сліпченко Ксенія Дмитрівна «Жанрово-стильові напрями домрової творчості українських композиторів» Спеціальність 025 – Музичне мистецтво
ДИСЕРТАЦІЯ / ПІДПИС / СКЛАД / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЦЕНЗІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ / ВІДЕО З ПІДПИСОМ |
05.09 Код доступа: 421611 |
Успенська Інна Олегівна «Концертні жанри в скрипковій творчості харківських композиторів ХХ – ХХІ століть» Спеціальність 025 – Музичне мистецтво Zoom: https://us06web.zoom.us/j/84037259525?pwd=NFRka0lJZ2xjVWdkOTNUbzIrNVZ5Zz09
ДИСЕРТАЦІЯ / ПІДПИС / СКЛАД / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЦЕНЗІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ / ВІДЕО З ПІДПИСОМ |
05.09 Код доступа: 954279 |
Воскобойніков Яків Володимирович «Французький піаніст Олександр Таро: аспекти медійної репрезентації фортепіанного виконавства» Спеціальність 025 – Музичне мистецтво Zoom: https://us06web.zoom.us/j/89315438064?pwd=R0dsMFFSQk5WaUV0akY4TFQxZ1dOZz09
ДИСЕРТАЦІЯ / ПІДПИС / СКЛАД / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЦЕНЗІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ / ВІДЕО З ПІДПИСОМ |
04.09 Код доступа: 372372 |
Півторацька Леся Миколаївна «Відтворення поетики «Давидових псалмів» Т. Шевченка у творах українських композиторів XX–XXI століть» Спеціальність 025 – Музичне мистецтво Zoom: https://us06web.zoom.us/j/87175880821?pwd=a2p0YXpVbjhtYnhiVm9YVTRpRithUT09
ДИСЕРТАЦІЯ / ПІДПИС / СКЛАД / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЦЕНЗІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ / ВІДЕО З ПІДПИСОМ |
26.10 Код доступа: 996019 |
Мельник Вікторія Юріївна «Явище афламенкадо в аспекті взаємодії мистецьких практик» Спеціальність 025 – Музичне мистецтво Zoom: https://us06web.zoom.us/j/89090400601?pwd=wWrcinu39BKslgQzlXnsMXNSPGfOQG.1 Ідентифікатор конференції: 890 9040 0601
ДИСЕРТАЦІЯ / ПІДПИС / СКЛАД / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЦЕНЗІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ / ВІДЕО З ПІДПИСОМ |
28.10 Код доступа: 846374 |
Дікарєв Сергій Григорович «Роль контрабаса у творчості композиторів ХХ століття: від оркестрового до сольного інструмента» Спеціальність 025 – Музичне мистецтво Zoom: https://us06web.zoom.us/j/83421250263?pwd=b7fmNaJwgq7V3IqWdnME98cmG80Dsq.1 Ідентифікатор конференції: 834 2125 0263
ДИСЕРТАЦІЯ / ПІДПИС / СКЛАД / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЗЕНЦІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ / ВІДЕО З ПІДПИСОМ |
27.10 Код доступа: 137237 |
Гао Чилін «Хорова творчість І.Шамо: специфіка виконавської інтерпретації» Спеціальність 025 – Музичне мистецтво Zoom: https://us06web.zoom.us/j/89991584626?pwd=8pS7iCsADtmYbq1CZc3jcMobmi7QTp.1 Ідентифікатор конференції: 899 9158 4626
ДИСЕРТАЦІЯ / ПІДПИС / СКЛАД / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЗЕНЦІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ / ВІДЕО З ПІДПИСОМ |
27.10 Код доступа: 540739 |
Щетинський Олександр Степанович «Типологія композиторської самоактуалізації (з творчої лабораторії Л. Грабовського, В.Балея і В. Бібіка)» Спеціальність 025 – Музичне мистецтво Zoom: https://us06web.zoom.us/j/82694592773?pwd=a4we9TArUo1fRpDjOEdPOBExgO6Jzt.1 Iдентифікатор конференції: 826 9459 2773
ДИСЕРТАЦІЯ / ПІДПИС / СКЛАД / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЗЕНЦІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ / ВІДЕО З ПІДПИСОМ |
29.11 Код доступа: 563336
|
Клендій Олександра Юріївна «Редакції скрипкових концертів ХІХ століття: критерії генерування» Спеціальність 025 – Музичне мистецтво Zoom: https://us06web.zoom.us/j/81246487422?pwd=H9nyGiun0eA1iG5UB3Io6IuVIIaitz.1
Iдентифікатор конференції: 812 4648 7422
ДИСЕРТАЦІЯ / ПІДПИС / СКЛАД / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЗЕНЦІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ / ВІДЕО З ПІДПИСОМ |
30.11 Код доступа: 234654
|
Лю Цзянь «Жанровий інваріант бродвейського мюзиклу на рубежі ХХ–ХХІ століть» Спеціальність 025 – Музичне мистецтво Zoom: https://us06web.zoom.us/j/86330094891?pwd=pansCE0NWPO38gLaMVHXu2o32V2N7h.1
Iдентифікатор конференції: 863 3009 4891
ДИСЕРТАЦІЯ / ПІДПИС / СКЛАД / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЗЕНЦІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ / ВІДЕО З ПІДПИСОМ |
08.12 Код доступа: 187204 |
Чжан Менчже «Поліфонічні жанри у фортепіанній музиці китайських композиторів» Спеціальність 025 – Музичне мистецтво
ДИСЕРТАЦІЯ / ПІДПИС / СКЛАД / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЗЕНЦІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ / ВІДЕО З ПІДПИСОМ |
07.12 Код доступа: 019388 |
Книш Павло Олегович «Виконавські версії фортепіанних концертів Ф.Шопена в музичній практиці ХХ – початку ХХІ століть» Спеціальність 025 – Музичне мистецтво
ДИСЕРТАЦІЯ / ПІДПИС / СКЛАД / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЗЕНЦІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ / ВІДЕО З ПІДПИСОМ |
|
Кашуба Денис Владиславович «Діалог у Фортепіанних концертах Й. Брамса: композиторський та виконавський аспекти» Спеціальність 025 – Музичне мистецтво
ДИСЕРТАЦІЯ / ПІДПИС / СКЛАД / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЗЕНЦІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ / ВІДЕО З ПІДПИСОМ |
|
Чжан Чі «Типологія виконавських стилів у творчості для саксофона» Спеціальність 025 – Музичне мистецтво
ДИСЕРТАЦІЯ / ПІДПИС / СКЛАД / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЗЕНЦІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ / ВІДЕО З ПІДПИСОМ |
|
Тао Цзинь «Становлення концертного стилю гри на гобої у творчості композиторів кінця XIX-початку ХХ ст.» Спеціальність 025 – Музичне мистецтво
ДИСЕРТАЦІЯ / ПІДПИС / СКЛАД / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЗЕНЦІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ / ВІДЕО З ПІДПИСОМ |
|
Старцев Дмитро Андрійович «Авторські графічні знаки в фортепіанних та камерно-ансамблевих нотних текстах Йоганнеса Брамса» Спеціальність 025 – Музичне мистецтво
ДИСЕРТАЦІЯ / ПІДПИС / СКЛАД / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЗЕНЦІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ / ВІДЕО З ПІДПИСОМ |
|
Литвищенко Олександр Володимирович «Універсалізм творчої особистості О. І. Назаренка: ціннісно-смисловий підхід» Спеціальність 025 – Музичне мистецтво
ДИСЕРТАЦІЯ / ПІДПИС / СКЛАД / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЗЕНЦІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ / ВІДЕО З ПІДПИСОМ |
|
Пашковська Маргарита Олександрівна «Актуалізація темброобразу альта в пізній творчості композиторів XIX–XXI століть» Спеціальність 025 – Музичне мистецтво
ДИСЕРТАЦІЯ / ПІДПИС / СКЛАД / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЗЕНЦІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ / ВІДЕО З ПІДПИСОМ |
|
Сун Наталія Юріївна «Шляхи розвитку фортепіанного мистецтва Тайваню» Спеціальність 025 – Музичне мистецтво
ДИСЕРТАЦІЯ / ПІДПИС / СКЛАД / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЗЕНЦІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ / ВІДЕО З ПІДПИСОМ |