На головну

Редакційна колегія

ВЄРКІНА ТЕТЯНА БОРИСІВНА – народна артистка України, професор, кандидат мистецтвознавства, ректор Харківського національного університету мистецтв ім. І. П. Котляревського – голова редакційної  колегії (м. Харків, Україна);

ДРАЧ ІРИНА СТЕПАНІВНА – доктор мистецтвознавства, професор, проректор з наукової роботи Харківського національного університету мистецтв ім.  І. П. Котляревського (м. Харків, Україна);

LOOS HELMUT dr., prof.; Professor fur Historische Musikwissenschaft an der Universitat Leipzig (Deutschland);Ehrenmitglied der Gesellschaft fur deutsche Musikkultur in Sudosteuropa (Munchen, Deutschland); [Лоос Гельмут – доктор, професор; Професор історичного музикознавства в Лейпцігському університеті; Почесний член Товариства німецької музичної культури в Південно-Східній Європі (Мюнхен)];

BEDNAREK  WIESlAW – dr. hab. prof. AM,  Wydzial Wokalno-Aktorski, Akademia Muzyczna im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy ((Polska); [Беднарек В’єслав – доктор хабілітований, професор, кафедра вокально-акторська, Музична академія ім. Ф. Нововєйського  у Бидгощі (м. Бидгощ, Польща];

MILENA PETROVIC (Милена Петрович): доцент на кафедре solfegio и музыкального образования на факультете музыки Университета искусств в Белграде (Сербия), доктор философии;

ЧЕРКАШИНА-ГУБАРЕНКО МАРИНА  РОМАНІВНА –доктор мистецтвознавства, професор кафедри історії зарубіжної музики Національної музичної академії України ім. П. І. Чайковського (м. Київ, Україна); 

ОЧЕРЕТОВСЬКА НЕОНІЛА ЛЕОНІДІВНА – доктор мистецтвознавства, професор, завідувач кафедри теорії музики Харківського національного університету мистецтв ім.  І. П. Котляревського (м. Харків, Україна);

ГРЕБЕНЮК НАТАЛІЯ ЄВГЕНІВНА – доктор мистецтвознавства, професор кафедри сольного співу Харківського національного університету мистецтв ім.  І. П. Котляревського (м. Харків, Україна).


Рецензування наукових статей проводиться конфіденційно за принципом double - blind рецензування (подвійне «сліпе» рецензування, коли ні автор, ні рецензент не знають один про одного). Взаємодія між автором і рецензентами здійснює відповідальний секретар видання через особистий кабінет рецензента.

 
©  "Аспекти історичного музикознавства".  Усі права заахищені.