День IX05.10.2019


 

Закінчується ІІ тур прослуховувань учасників IV-го Міжнародного конкурсу музичного мистецтва «Харківські Асамблеї».

Велика зала ХНУМ імені І.П.Котляревського. Категорія «Фагот», молодша, старша групи.

Велика зала ХНУМ імені І.П.Котляревського. Категорія «Кларнет», старша група.


БУКЛЕТ КОНКУРСУ

РОЗКЛАД КОНКУРСНИХ ПРОСЛУХОВУВАНЬ


ПРЯМА ТРАНСЛЯЦІЯ КОНКУРСУ. ФАГОТ

ПРЯМА ТРАНСЛЯЦІЯ КОНКУРСУ. КЛАРНЕТ 


ЗА РІШЕННЯМ ЖУРІ ВИЗНАЧЕНО ПЕРЕМОЖЦІВ IV-ГО МІЖНАРОДНОГО КОНКУРСУ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА«ХАРКІВСЬКІ АСАМБЛЕЇ».

 

КАТЕГОРІЯ «ГІТАРА», молодша група

  • І місце – Ярослав Макарич, Владислав Індик
  • ІІ місце – Ярослав-Володимир Кравчук 
  • ІІІ місце – Анастасія Шнирьова , Емануїл-Іоанн Юзюк 

 

КАТЕГОРІЯ «ГІТАРА», старша група

  • ІІ місце – Ростислав Голубов
  • ІІІ місце – Павло Васильковський, Станіслав Нагорний

Спецприз «За краще виконання твору українського композитора» – Ростислав Голубов

 

КАТЕГОРІЯ «КЛАРНЕТ», молодша група

  • І місце – Олег Шебета-Драган
  • ІІ місце – Станіслав Павлович
  • ІІІ місце – Віталій Ляшко, Денис Проценко, Михайло Стельмах

Диплом – Михайло Палій, Валентина Шенгур

 

КАТЕГОРІЯ «КЛАРНЕТ», старша група

  • І місце – Владислав Петрик, Андрій Прись

 

КАТЕГОРІЯ «ФАГОТ», молодша група

  • І місце – Олена Потарикіна
  • ІІ місце – Тарас Ярушевський, Вікторія Хорольська

 

КАТЕГОРІЯ «ФАГОТ», старша група

  • І місце – Іван Пташник, Олександр Сєдін

Диплом – Тарас Кузик

ВІТАЄМО!


Відбулася чергова серія майстер-класів з гітари у Маргарити Ескарпи (Іспанія), Ференца Берната і Давіда Павловича (Угорщина).

У заняттях взяли участь студенти ХНУМ – Ростислав Голубов, Еммануїл-Іоанн Юзюк, харків’яни Тетяна Кочнева, Павло Васильковський, студенти НМАУ імені П.І.Чайковського – Ігор Тарновецький, Владислав Індик, Білоруської державної музичної академії Ярослав Макарич. 


У Великій залі ХНУМ в рамках програми академічної мобільності ERASMUS відбулася творча зустріч з іспанським піаністом і композитором, професором Севільської Консерваторії Андресом Карлосом Манчадо Лопесом. Ведучий - Олександр Лисичка.

Концертна програма включила авторські імпровізації: перша була пов’язана з темою українського Голодомору 1932-1933 років – Сюїта з шести частин, друга – на іспанські народні мотиви.  

Українська тема в інтерпретації іспанського музиканта для багатьох слухачів стала справжнім одкровенням, в якому зарубіжний автор вболіває за Україну та найтрагічніші сторінки її історії наче за свою країну! Власні почуття та враження від історичних подій українського минулого музикант втілив у наскрізній формі, поєднаній спільною ідеєю – від першої частини «Україна, 1932 рік», через другу – «Три колоски пшениці», третю – «Пиріжки – Харків», четверту – «Фургон», до п’ятої – «Відчуваючи тишу» та заключної шостої – «Молитва».

Весь твір-імпровізація наділений яскравою та контрастною образністю – з одного боку, героїчним драматизмом, експресією аж до глибокого трагізму, українського «реквієму», з іншого – не позбавлений ліричних, жанрово-побутових епізодів, начебто спогадів про мирне життя. У «музичному оповіданні» розгорталися кольорові «слайди», фрагменти відомих мелодій радянських часів, слов’янські фольклорні мотиви, українські солоспіви та, власне, фрагменти, стилізовані під музичну класику від Бетховена, Шопена, Ліста до Равеля, Дебюссі та Шостаковича…

Остання частина композиції піднесла слухача до небес – фактура перетворилася на міраж, мерехтіння, а потім настала тривала тиша… та раптом – за вікном університету мистецтв – зрезонував гучний колокольний гуркіт грому, зашуміли барабанним дробом краплі дощу. Цей «голос природи» чув кожен у Великій залі. Як збіглося… Випадково?

Харківські слухачі вставали з місць під бурхливі оплески, іспанський музикант не приховував сліз (!)

Це був концерт несподівано сильних емоцій, вечір історичної пам’яті. Щира вдячність іспанському колезі… 

 


текст лид

 

текст

Матеріали підготували Марія Борисенко, Марина Дербас, Сніжана Коровіна, Олександр Лисичка
Фото - Марина Дербас, Людмила Казакова